Airメイト - Potężny asystent biznesowy do zarządzania sklepem
Airメイト to asystent zarządzania sklepem, który zapewnia „system poprawy” w operacjach sklepowych. Korzystając z bezpłatnej aplikacji rejestru POS „Airレジ” i innych usług z serii Air, właściciele sklepów mogą łatwo wykonywać codzienne zadania sklepowe, gromadzić i automatycznie analizować informacje takie jak sprzedaż, zmiany i stan magazynu.
Dzięki Airメイト nie ma potrzeby czasochłonnych agregacji ani skomplikowanych analiz. Właściciele sklepów mogą łatwo uzyskać dostęp do wyzwań i metod poprawy swojego sklepu ze swoich smartfonów lub komputerów. Ponadto mogą łatwo odzwierciedlić wdrożone wysiłki poprawy.
Ten system może być łatwo wdrożony przez małe i średnie przedsiębiorstwa oraz sklepy prowadzone indywidualnie, co pozwala właścicielom skupić się na rozważaniu działań poprawy biznesu i podejmowaniu decyzji zarządczych. Airメイト usprawnia różne zadania zarządzania w operacjach sklepowych i pomaga maksymalizować zyski.